Právní servis jsme do služeb Pultar a partneři zařadili v roce 2015. Nejdříve jsme trochu pochybovali, jestli budou mít klienti o tuto službu zájem a nyní víme, že bychom se my, ani klienti bez této služby již neobešli. Po letech zkušeností a vylepšování má právní servis má dvě klíčové služby, a to je Poradna poškozeného a Garance pojistného plnění. Poradna poškozeného radí bezplatně lidem, kteří se stali obětí nezaviněné dopravní nehody nebo těžkého pracovního úrazu. V případě potřeby poškozené právně zastupujeme a pomáháme získat od pojišťovny maximální peněžitou náhradu.
Garance pojistného plnění pomáhá klientům vyřešit jakoukoli pojistnou událost z životního, majetkového a havarijního pojištění. Má dvě úrovně: Zastoupení a Konzultace. Zastoupení spočívá v komplexním posouzení případu a následném převzetí komunikace s pojišťovnou na základě plné moci. Klient využívá celý aparát advokátů, soudních znalců a lékařů, kteří zajišťují vyrovnání všech oprávněných nároků.
V rámci konzultace se může klient obrátit s žádostí o pomoc při řešení pojistné události přes elektronický portál nebo asistenční linku. Naši likvidátoři klienta provedou procesem řešení pojistné události a zajistí, že se klient nedopustí zbytečných přehmatů, které by jej mohly později poškodit.
Jak správně postupovat při pojistné události, na co mám a nemám nárok, postupovala pojišťovna správně, nemám náhodou nárok na výrazně větší odškodnění, na koho se mohu obrátit s pomocí, jak postupovat při autonehodě? Na tyto a další otázky odpovídáme postupně v dalších článcích Finanční gramotnosti.
Nejdříve jsme trochu pochybovali, jestli budou mít klienti o tuto službu zájem a nyní víme, že bychom se my, ani klienti bez této služby již neobešli. Po letech zkušeností a vylepšování má právní servis má dvě klíčové služby, a to je Poradna poškozeného a Garance pojistného plnění.
Pultar a partneři