V minulém čísle Zpravodaje jsme si popsali, jak je důležité mít zpracované plány: FINANČNÍ, INVESTIČNÍ a ÚVĚROVÝ. Jakmile jsou vytvořené, spouští se proces služby PREMIUM na plné obrátky. Co to v praxi znamená?
Na scénu vstupují jednotliví odborní specialisté. Ujímají se produktů a cílů klienta podle svých specializací. Otvírá se elektronická verze šanonu, do kterého se nahrají a seřadí všechny dodané produkty a materiály. Klient získává větší přehled o všech svých aktivních produktech. Díky digitální době může klient prostřednictvím e-šanonu s námi i komunikovat. Protože má do něj svůj jedinečný přístup, může do složek přidávat i další dokumentaci s institucemi. Různé došlé dokumenty, výpisy i jenom emaily. Naše odborné asistentky tyto informace zpracují a pokud jsou důležité, tak jednotlivým specialistům zadávají do firemního elektronického systému (CRM) úkoly k řešení.
V průběhu roku se klient potkává s jednotlivými specialisty ve chvílích, kdy buď něco potřebuje sám nebo CRM systém upozorní na správný čas, kdy je potřeba aktivně s nějakým produktem pracovat. Typickým příkladem jsou smlouvy na pojištění vozidel, nebo smlouvy na pojištění majetku. U pojištění vozidel dostane specialista upozornění dva měsíce před výročním klientovy smlouvy. To znamená, že vezme smlouvu a projde ve srovnávacích systémech aktuální nabídky na trhu. Pokud se některá nabídka jeví zajímavěji, spojí se s klientem a společně věci proberou. Když se klient na základě nových informací rozhodne, že využije novou nabídku, spouštíme celý proces administrativy. Pokud vyhodnotí, že stávající smlouva je dostatečná, klient si ji zaplatí na další období. Výhodou služby PREMIUM je, že klienta netlačíme do nových smluv za každou cenu. Pokud jsou aktuální smlouvy stále vhodné, necháváme je v platnosti. To dává klientovi pocit klidu, že nemusí nikde trávit čas obíháním pojišťoven a řešením různých dalších nabídek.
A tak to jde celý rok. Stejným způsobem jako u pojištění vozidel, postupujeme i u dalších klíčových produktů, které jsou součástí výše uvedených plánů.
Důležitým bodem spolupráce je výroční schůzka. Probíhá vždy jeden rok od započetí spolupráce, či od poslední výroční schůzky.
Na výroční schůzce si s klienty vyhodnotíme celý rok spolupráce. Jaký byl, co jsme řešili, kolik času jsme klientovi věnovali. Klient si vyhodnocuje, zda je pro něho náš servis přínosem, jestli vidí přidanou hodnotu. Pokud se vzájemně shodneme, že spolupráce dává oběma stranám smysl, pokračujeme další rok, do další výroční schůzky. Pokud se klient rozhodne jinak, servis služby PREMIUM ukončíme. Jsme pyšní na to, že většina klientů ve spolupráci pokračuje a díky jejich doporučení přibývají další.
Když se tedy klient na výroční schůzce rozhodne ve spolupráci pokračovat, je třeba provést aktualizaci dat. Pro další období jednoho roku aktualizujeme s klienty jejich osobní údaje, sestavujeme nový přehled příjmů a výdajů, zjišťujeme aktuální stav volných finančních prostředků pro jejich nasměrování k cílům. Revidujeme a upřesňujeme klientovi osobní cíle. Jestli zůstávají beze změny nebo je upravíme podle aktuální životní situace. Tyto změny zapracujeme do jednotlivých plánů. Celý proces servisu se potom opakuje.
Jsme rádi, že klientům dává služba PREMIUM smysl. Jsme hrdí na klienty, kteří s námi tuto službu využívají od samého začátku, tedy od roku 2015. Znamená to, že jim služba stále dává smysl. A nám motivaci, abychom tuto důvěru nezklamali a službu stále vylepšovali.
Ing. Jaroslav Pultar | Pultar a partneři s.r.o.Na koho se obrátit
Zaujal vás tento článek? Chcete slyšet o službě PREMIUM víc nebo se stát našimi klienty? Neváhejte nás kontaktovat.