Premium | Pultar a partneři s.r.o.

Jaký byl rok od zavedení služby PREMIUM, co všechno nám přinesl, a jak vylepšenou službu vnímají klienti. To jsou otázky, na které se brzy dozvíme odpovědi. Když jsme v roce 2022 službu PREMIUM uváděli do praxe, byli jsme plni očekávání. Sloučili jsme předcházející služby, které jsme měli od roku 2015, do jediné. Upravili jsme i cenu. Přidali další servisní úkony. Je na klientovi, jaké všechny služby si z celkové nabídky vybere a bude používat. Na začátku jsme také řešili, pro koho bude daná služba vhodná. Jestli také cena za službu bude pozitivně vnímaná. Rok perné práce přinesl celou řadu odpovědí na naše otázky a také ještě další odpovědi přinese. Blíží se totiž výroční schůzky a my budeme klientům znovu skládat účty za rok naší společné práce.

Již nyní víme, že služba PREMIUM oslovila naprosto různorodé klienty. Pokud bych měl postavit, jak se dnes moderně v marketingu říká, typického klientského Avatara, tak budu muset opravit všechna naše očekávání. Počet servisovaných smluv, počet členů rodiny, věk klienta nebo jeho vzdělání, velikost příjmu, velikost finančního majetku? Žádné kritérium nebylo natolik klíčové, abychom ho mohli vzít jako rozhodující pro výběr klienta služby PREMIUM. A tak jsme se v průběhu roku prostě a jednoduše klientů ptali. Ptali jsme se PROČ? Proč si vlastně službu vybrali a co jim přináší. Odpovědi by se daly stručně shrnout do následujícího důvodu: KLID A POHODA.

KLID a POHODA? Je to hodně nebo málo? Po krátké úvaze a zamyšlení je odpověď jasná. Je to TO NEJVÍC! V odpovědi se odrážejí reakce na dění dnešní doby. Rostoucí elektronizace a digitalizace, která se na klienty valí ze všech stran. Pomalu mizí papíry a s nimi mizí i obyčejný lidský kontakt. Roste počet dalších potřebných aplikací do stále modernějších chytrých telefonů, aby se klienti přihlásili tam, kde mají kusy svých finančních produktů. Další přístupová jména a další hesla. Navíc se z důvodu zabezpečení zkracuje doba na zadání potvrzující sms do systému. Nejlépe teď a hned. Jako by se svět zbláznil. A tak mě vždycky potěší každý klient, který mi říká, že mail vlastně nepoužívá, že jim ho otevře až potomek, který se domů vrací každý týden v pátek ze studií na vysoké škole. Tady je svět ještě v pořádku. Ale i tento klient chce mít dobře a správně zajištěný svůj majetek proti kalamitě, pojištěný výpadek příjmu, pojištěné auto. Chce si vytvářet finanční rezervy. Na elektřinu, na opravy, dětem na přilepšenou, na dovolenou a jednou na důchod. Kam a kolik dávat? Nepřijdu o peníze. Všude je tolik nabídek, pořád někdo telefonuje, stále nám někdo něco nabízí. Plné nabídek jsou sociální sítě. Jak poznat, že doporučení od kamaráda není doporučení, ale jen produktová reklama. Že když někdo lajkne hezkou fotku moderních metod zemědělství, vůbec to neznamená, že doporučuje nějaký rizikový investiční fond. Jen se mu líbila fotografie.

A nástrah je čím dál více, jsou sofistikovanější a bude jich přibývat.

Pečeť servisu PREMIUM

Proto jsme sestavili službu PREMIUM. Pro klientovu POHODU a KLID. Za své peníze získává klient jistotu, že o jeho finanční záležitosti bude řádně postaráno. Že vlastně žádné další aplikace do mobilu nepotřebuje. Včas a srozumitelně od nás dostane přehledy toho nejdůležitějšího. Průběžně dostává i aktuální zprávy v podobě mailů, audio či video zpráv. A když potřebuje, tak si nám jednoduše zavolá nebo se staví v naší kanceláři a potřebné projde na místě osobně. K nám totiž může ještě člověk přijít na dobrou kávu a nepotřebuje mít, jak se moderně říká, „zabukovaný slot“.

Samozřejmě, že pro naši práci a servis používáme veškeré moderní technologie a vymoženosti. Všechny dostupné srovnávače, sjednávače, direct maillingy, onlajny a další. Tomu se nevyhneme. Jen se snažíme ušetřit naše klienty od stresu všech těchto vymožeností a nechat jim maximální prostor pro jejich normální život a plnění prostých životních radostí.

Suma sumárum. Jsme moc rádi, když potom slyšíme, že hlavní důvod, proč si klienti službu PREMIUM platí je POHODA a KLID.

To znamená jediné, že děláme svou práci dobře.

Pokud i Vy se chcete o službě PREMIUM dozvědět více, objednejte si nezávaznou úvodní schůzku.

S pozdravem

Ing. Jaroslav Pultar | Pultar a partneři s.r.o.

Na koho se obrátit

Zaujal vás tento článek? Chcete slyšet o službě PREMIUM víc nebo se stát našimi klienty? Neváhejte nás kontaktovat.