Premium | Pultar a partneři s.r.o.

V roce 2015 jsme v rámci servisu společnosti Pultar a partneři s.r.o. zareagovali na poptávku našich klientů a vytvořili službu, které jsme pracovně říkali „Balíček“. Toto označení se vžilo, a tak ho používáme dodnes. Balíček prošel významnými změnami a stále se rozvíjí. Tak jako se vyvíjí očekávání klientů. Původní myšlenka balíčku byla ušetřit zbytečné platby do pojišťoven a hledat levnější produkty. Postupně byl balíček doplňován o další služby. Přidali jsme právní poradenství společnosti EUCS. K sjednávání pojistných produktů jsme přidali velmi důležitou službu, a to likvidaci pojistných událostí. Což znamenalo, že pojistné produkty nejen sjednáváme a aktualizujeme, ale hlavně v případě vzniku škody, jsme klientovi nablízku a vzniklou škodu mu pomáháme řešit. V současné době je již likvidace pojistných událostí samozřejmostí. Navíc jsme přidali i službu pojištění a likvidace pojistných událostí i pro průmyslová rizika, podnikatele, stavební společnosti, zemědělce, autodopravce a další. Hlavní výhoda balíčku se v průběhu doby posunula z očekávání „ušetřit“ na očekávání – o nic se nestarat a „mít pohodu a klid“.

Za posledních sedm let se balíček proměnil, dospěl. Přispěl k tomu i urychlený vývoj digitálních technologií, které umožnili používání elektronických podpisů dokumentů. To v praxi znamená, že klienti již nemusejí pro každý podpis cestovat do kanceláří, ale podpisy si odbaví přes mail nebo mobil. Tím šetří svůj čas i náklady na cestování. Navíc čím dál častěji používáme pro řešení operativních věcí moderní komunikační on-line nástroje jako je Google Meet, ZOOM, MS teams a další. Můžeme se tak s klienty v podstatě potkat kdykoli a kdekoli. Pro naši společnost se tím otevřeli neuvěřitelné možnosti, zmizely hranice. Původní záměr byl pečovat o klienty v okolí do 20 km okolo kanceláří. Během necelých tří let je všechno jinak. Dnes máme klienty z celé republiky. Hradec Králové, Praha, Brno, Plzeň a dokonce již saháme i za hranice ČR. Rostl počet klientů, rozšiřoval se obsah balíčku.

Na začátku roku 2022 jsme připravili asi nejvýznamnější změny. Důvodem je zachovat rodinný charakter servisu, kdy se klienti se svými specialisty osobně znají a vědí o sobě všechno. Rozšířili jsme balíček o další, velice aktuální služby a přidali technologické novinky v podobě pravidelného informačního servisu. Každý měsíc vydáváme přehled informací ze světa financí v podobě ZPRAVODAJE, připravujeme aktuální audio komentáře k dění na trhu formou audio zpráv, které jsme nazvali ZÁBLESKY Z MAJÁKU. Pořádáme pravidelné webináře nazvané POHLEDY Z MAJÁKU, ve kterých, spolu s našimi hosty, otevíráme nejzajímavější témata z oblasti financí. Balíček obsahuje v podstatě vše, co klienti okolo svých finančních radostí a starostí řeší. Proto jsme ho pojmenovali PREMIUM. Obsahuje tři základní nástroje, které řídí rodinné finance a plánování. Jedná se o Finanční plán, Investiční plán a Úvěrový plán. Tyto plány potom doplňují konzultace s našimi specialisty. Doplňují ho služby právní, realitní a likvidace pojistných událostí. Špičkou služby je potom pravidelná výroční schůzka s klienty, která je důležitá z pohledu aktualizace klientských cílů a očekávání, tak z pohledu nastavení výše uvedených plánů. Klient se také v rámci výroční schůzky rozhoduje, zda mu servis dává očekávanou přidanou hodnotu.

Protože je o služby PREMIUM velký zájem, a my chceme zůstat stále rodinnou společností s perfektním servisem, rozhodli jsme se limitovat počet klientů. Maximální kapacita je v tuto chvíli 300 klientů služby PREMIUM. Protože aktuálně máme v servisu okolo 1700 klientů v různém rozsahu servisu, probíhají s klienty postupně jednání o budoucí spolupráci. Naším cílem je mít v servisu klienty, kteří si váží svého času a naší odbornosti. Klienty, kteří chápou, že největších výhod dosáhnou pouze v případě, že budeme mít pod správou celé jejich finance. Jedině tak, jsme schopni společně plánovat, společně hledat řešení, společně jít za jejich sny. Proto máme v logu společnosti maják. Maják ukazuje správnou cestu lodím na řekách a mořích, my ji ukazujeme našim klientům v oblasti financí. Dáváme jim to, proč k nám přicházejí, dáváme klientům pohodu a klid.

Chcete se o službě PREMIUM dovědět více? Zavolejte a objednejte si nezávaznou schůzku.

Jsme Pultar a partneři, Váš maják ve světě financí

Ing. Jaroslav Pultar

Na koho se obrátit

Zaujal vás tento článek? Neváhejte nás kontaktovat

webinář zdarma

POHLEDY Z MAJÁKU

Jak správně nastavit a dlouhodobě spravovat své rodinné finance

Již v pondělí 30. 5. 2022

Děkujeme zá váš zájem!

Prosíme o pár údajů, abychom vám mohli zaslat pozvánku.

Děkujeme zá váš zájem!

Prosíme o pár údajů, abychom vám mohli zaslat pozvánku.

Děkujeme zá váš zájem!

Prosíme o pár údajů, abychom vám mohli zaslat pozvánku.