Máme několik typů klientů, ale v zásadě dva hlavní. Toho, který už ví, co naše služba Premium obsahuje a toho, který si ji kupuje na zkoušku.

Máme několik typů klientů, ale v zásadě dva hlavní. Toho, který už ví, co naše služba Premium obsahuje a toho, který si ji kupuje na zkoušku.
Celý roční cyklus služby PREMIUM je završen výroční schůzkou. Já obvykle s trochou nadsázky říkám, že každá taková výroční schůzka je jako malá maturita.
Naši klienti na otázku, proč si vlastně službu Premium vybrali a co jim přináší odpovídají stručně – SLUŽBA PREMIUM JE KLID A POHODA.
Jakmile jsou finanční, investiční a úvěrový plán vytvořené, spouští se proces služby PREMIUM na plné obrátky. Co to v praxi znamená?
Bez plánu to nejde – dalším krokem spolupráce po auditu smluv je tedy sestavení plánů. My máme pro klienty takové tři základní pilíře. Finanční plán, Investiční plán a Úvěrový plán.
Online svět nás zbavuje hranic, i my v Pultar a Partneři poskytujeme servis PREMIUM pro české občany pracující v zahraničí.
Pokud v úvodní schůzce zafungovala vzájemná chemie, přistupujeme k dalšímu kroku budoucí spolupráce, kterým je AUDIT SMLUV, kdy potenciální klient přináší své aktuální smlouvy k auditu.
Bezpečné zhodnocení peněz jako alternativa k svěření peněz bankám, kdy se dobrovolně vzdáváme možných vyšších výnosů.
Postupně bychom chtěli představit, jak služba PREMIUM funguje a proč ji klienti tak často volí. Začněme tím nejdůležitějším – úvodní schůzkou.
Těší nás výborné hodnocení Investičního odborného workshopu, kterého se v Náměšti nad Oslavou zúčastnil z pozice jednoho z lektorů také Ing. Jaroslav Pultar