FB Pixel
Skip to content Skip to footer

PREMIUM: Vzájemný respekt mezi poradcem a klientem

Máme několik typů klientů, ale v zásadě dva hlavní. Toho, který už ví, co naše služba obsahuje a toho, který si ji kupuje na zkoušku. Na rok. Na roční zkušební době se ukáže více věcí, než se na první pohled zdá. Důležité a férové je, že zkouška platí pro obě strany stejně.

Ve zkušební době jsme nejen my na straně poskytovatele služby PREMIUM, tak také klient v roli uživatele. My, v Pultar a partneři se v průběhu roku díváme, jak je klient připraven respektovat pravidla servisu, jestli je připraven dodávat potřebné podklady a dodávat je včas. Jestli je připraven v řádném předstihu reagovat na naše podněty a výzvy, že nastal čas se některým produktům věnovat detailněji. Důležité je, aby klient vnímal odbornost všech členů týmu, vnímal s jakou pečlivostí se o něho staráme. Při dnešním množství klientů, změn a nabídek, které pro každého klienta zpracováváme, při dnešním kvantitě odborných školení a on-line vzdělávání, které neustále absolvujeme, není možné, abychom v klientovi neměli rovnocenného partnera. Doby, kdy klient bez omluvy nedorazil na schůzku, nezvedal čtrnáct dní telefon, nereagoval na předložené nabídky, nedodal materiály, které dodat měl jsou minulostí. Alespoň u nás, v Pultar a partneři, tomu tak je. Doba, zařazováním nových a nových technologií, zrychluje. Platí stará pravda: Kdo chvíli stál, stojí opodál. To si nemůžeme dovolit. Všem našim klientům to při akvizičním rozhovoru vysvětlujeme. Víme, že služba PREMIUM není pro každého. Proto nikoho do servisu nepřemlouváme. Jsme rádi, že klient do servisu vstupu s vědomím, co ho čeká, co očekává od nás, za co nás platí. Obráceně ví, jaká jsou pravidla servisu, aby služba dávala smysl. Smysl pro obě strany.

My se v průběhu roku snažíme, klientova očekávání naplnit. Zvláště u toho klienta, který je u nás na zkoušku. Ten ještě plný servisní proces nezažil. Rada věcí je pro něho nových, sžívá se s nimi. Občas pochybuje, že se určité věci stanou, a tak si je kontroluje duplicitně. Opravdu mi zavolají dva měsíce před výročím majetkové smlouvy? Opravdu se mi ozvou s nastavením platebního kalendáře u penzijního spoření? Atd. To je v pořádku. Důvěřuj, ale prověřuj. Dvoje oči více vidí. My máme velkého moderního pomocníka – CRM systém, který řadu věcí hlídá. Máme elektronický šanon, do kterého má přístup i klient. Vidí vše v digitální podobě. Finanční plán, investiční plán, přehled finančního majetku. Vidí všechny své smlouvy, ty platné i ukončené. To je další kontrolní nástroj. A na závěr je to výroční schůzka. Tam se vše vyhodnotí. Očekávání se protínají s realitou. Splnila se? Splnila se z obou stran? Férově hodnotíme. V Pultar a partneři nejsme prodejci, nejme lovci. Jsme servisní poradci, jsme farmáři. Chceme být klientovi po boku dlouhá léta. Máme službu PREMIUM, která nám to umožňuje. A hlavně, máme klienty, kteří si váží času. Toho svého, volného, který získali tím, že svěřili své finance do naší péče. A současně respektují čas náš, ten odborný.

Proto služba PREMIUM je svým způsobem výjimečná. Buduje dlouhodobý vztah mezi poradcem a klientem. Vztah založený na vzájemném RESPEKTU.

Ing. Jaroslav Pultar | Pultar a partneři s.r.o.

Na koho se obrátit

Zaujal vás tento článek? Chcete slyšet o službě PREMIUM víc nebo se stát našimi klienty? Neváhejte nás kontaktovat.

Budeme i vaším majákem ve světě financí

Vložením svého e-mailu se přihlásíte k odběru novinek nejen ze světa financí a investic.

   

Budeme i vaším majákem ve světě financí

Vložením svého e-mailu se přihlásíte k odběru novinek nejen ze světa financí a investic.